Groep 8 was op 20 t/m 22 op schoolkamp gegaan. We gingen fietsend naar Loon op Zand waar we 2 nachtjes bleven slapen.
Op de eerste dag gingen we ongeveer een uur lang fietsen naar Loon op Zand, maar eerst gingen we een kleine pauze nemen. Daarna hadden we ook nog een best lange pauze in de duinen waar het eerst regende maar later het weer gelukkig beter werd.
Toen we aankwamen waren er twee gebouwen. Een iets kleinere waar de jongens en meneer roel en luuk sliepen. En in het grotere gebouw sliepen de meisjes boven met de juffen en beneden was de keuken en woonkamer.
In de middag gingen we naar het bos toen het nog licht was en gingen we een speurtocht soort van spel spelen. Daarna gingen we terug naar de kamplocatie en gingen sommige kinderen douchen voor het eten. Juf Janneke had macaroni gemaakt en na het eten gingen we gewoon een beetje buiten spelen voordat we in het donker naar het bos gingen om een smokkel spel te spelen. ’s Avonds was iedereen best moe en moesten we naar de kamers.
De meisjes werden wakker gemaakt met een duitse liedje en pannen maar de jongens waren al wakker en we moesten om half negen ochtend gymnastic doen en daarna gingen we ontbijten en een lunchpakket maken voor Efteling waar we het super leuk hadden toen we terug gingen hadden we black en white party en een foodtruck kwam ook na dat kwamen alle juffen en meesters van Hubertus voor een casino avond met nep geld en Yasmin had gewonnen daarna gingen alle leerkrachten weg en hadden we een pyjama feestje waar muziek kwam en het was heel leuk. We gingen slapen want de volgende dag gingen we weer terug fietsen maar deze keer met de hele klas want toen we terug kwamen zat de hele school op ons te wachten
tung tung tung tung tung sahur tung tung tung tunggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

0 reacties